Vigtig meddelelse: Fra den 1. januar 2025 vil vores priser blive justeret på grund af en stigning i pensionsbidraget til vores medarbejdere. Dette vil medføre en prisstigning på ca. 5%. Vi takker for din forståelse og støtte. Hvis du har nogle spørgsmål til ovennævnte, så kontakt endelig supporten.

Rengøringshjælp med Hilfr

Det har alt for længe været for besværligt at få hjælp til rengøring i hjemmet - og ofte er det også ulovlig eller "sort" arbejdskraft.

Med Hilfr er der styr på sagerne, og hver aftale følger den samme opskrift.

1. Find den bedste Hilfr til dit behov

Vi har mange dygtige folk, der står klar til at hjælpe dig. Brug søgeværktøjet og find den Hilfr, du synes, passer bedst til dit behov.

Du kan se prisen for din rengøring, anmeldelser, og læse hvad Hilfrs skriver om sig selv. Alle vores Hilfrs er ID-validerede og forsikrede gennem Tryg, så du trygt kan overlade dit hjem til deres kyndige hænder.

Når du har fundet den rette Hilfr, kan du anmode om en booking på det tidspunkt, der passer dig.

2. Skræddersy aftalen og book din Hilfr

Når du booker din Hilfr, kan du vælge, hvor mange timer bookingen skal vare, om den skal gentages med jævne mellemrum, og om der er yderligere services, du ønsker at købe med.

Når du har afsendt din bookinganmodning, modtager din Hilfr en mail, og kan se din booking på deres profil. De fleste Hilfrs svarer hurtigt, men hvis din Hilfr eksempelvis er ude og gøre rent, kan gå lidt tid, inden du får svar.

Så snart din Hilfr accepterer anmodningen, modtager du en bekræftelsesmail, og aftalen er nu bekræftet.

3. Inden rengøringen

Inden din Hilfr kommer på besøg, kan du skrive med vedkommende og aftale nærmere om opgaverne, hvordan din Hilfr får adgang til dit hjem etc.

Det bedste resultat opnås, når du fortæller din Hilfr, hvad der er vigtigst for dig. Du kender naturligvis dit hjem bedst, og derfor er det også lettere for din Hilfr, hvis I sammen gennemgår, hvad der skal gøres.

Husk også at sørge for, at du har rengøringsmidler og udstyr klar til din Hilfr.

4. Tag imod din Hilfr

Når dagen er kommet, og din Hilfr kommer på besøg, skal du blot tage imod vedkommende, og snakke med dem om hvad der skal gøres.

Vis hvor rengøringsmidlerne og udstyret står, og del specifikke detaljer såsom hvilken sæbe, der skal bruges hvor.

Du bestemmer selv om du vil blive hjemme, mens din Hilfr gør rent. Hvis du tager afsted, så husk at aftale med din Hilfr, hvordan der skal aflåses.

5. Afslut bookingen og nyd dit rene hjem

Når bookingen er slut, kan du afslutte bookingen i systemet, og give din Hilfr en anmeldelse.

Hvis du ikke selv afslutter bookingen, vil den automatisk blive afsluttet 48 timer efter bookingtidspunktet. Betalingen trækkes først, når bookingen er afsluttet.

Hvis du har valgt en fast/tilbagevendede booking, vil systemet automatisk generere din næste rengøringsaftale.